EĞİTİM

EĞİTİM

Pazarlık – İkna – Müzakere Becerilerini Geliştirme

Online başvurmak için tıklayınız
Programın Amacı
 
Bir satış görüşmesinde satıcıların, ürün / fikir ve hizmetlerini karşılıklı yarar sağlayacak koşullarda satabilmeleri için, müşterileriyle etkin müzakereler yapabilmeleri gerekmektedir. Satıcıların uzun soluklu bu müzakereleri gerçekleştirebilmeleri pazarlık - ikna ve müzakere becerilerini geliştirmelerine bağlıdır. Bu eğitimde, ilkeleri olan bir müzakerenin nasıl planlanması ve uygulanması gerektiğine ilişkin yöntem ve teknikler uygulamalarla birlikte sunulmaktadır.
 
Programın İçeriği
 
    Pazarlık - İkna - Müzakere Arasındaki Farklılıklar
    “Karşılıklı Kazan / Kazan”I  Yakalamak İçin Gerekli Stratejiler
    Müzakere Süreci
    Planlama ve Hazırlık Sürecinde Yapılması Gerekenler
    Müzakere Stilleri ve Uygulamaları
    “Kazan / Kazan” Taktikleri Uygulaması
    Karşılaşılan Karşı Taktikler ve Önlemler
    Müzakerelerde Strateji Geliştirme
    Farklı Müzakere Uygulamaları ve Gerçek Müzakere Örnek Sunumu
 
Programın Süresi     2 Gün
Katılımcı Sayısı         20
Katılımcı Profili         Satış ve pazarlama personeli