EĞİTİM

EĞİTİM

Otel İşletmelerine Özel Eğitim Programı

Online başvurmak için tıklayınız
Sizi ve Size Sunduğumuz Hizmeti Önemsiyoruz
 
Otel işletmeciliği hizmet rekabetinde fark yaratan toplam kalite yönetimi bilinci ile gelişim ve değişime açık nitelikli insan kaynağıdır. 
 
Hizmet üretiminin ve tüketiminin aynı anda gerçekleştiği konaklama ve ağırlama işletmelerinde, temelinde sürdürülebilir toplam kalite yönetimi olan hizmet kalitesinin en önemli ve fark yaratan ögesi insandır. İnsan kalitesini geliştirmenin ve sürdürebilmenin en önemli ve en gerekli adımı ise hiç şüphesiz eğitimdir. 
 
Otel işletmelerinde en temel eğitim ihtiyaçlarını dikkate alarak hazırladığımız Otel İşletmelerine Özel Eğitim Programı’nı aşağıda bilgilerinize sunarız.
 
  Eğitim Ve İçerikler
 
Müşteri İlişkilerinde Hizmet Kalitesini Geliştirmek
Misafir Şikayet Yönetimi 
Pazarlama Stratejileri Ve Uygulamalı Satıcılık
Telefonda Etkili İletişim 
Hijyen