Çatışma Yönetimi
Online başvurmak için tıklayınız
Programın Amacı
Program, insan ilişkilerinde yaşanan çatışmanın hayatın her boyutuna yansıyan etkilerini irdelemek ve her düzeyde iletişim kurma becerisini geliştirmek, bireysel ve organizasyonel hedef ve değer anlayışındaki çatışmanın özünü anlamak ve yine aynı düzlemde bireysel ve kurumsal uzlaşma stratejileri geliştirmenin yöntemleri üzerinde durmaktadır.
Programın İçeriği
Teknik Olarak Iletişim
İletişim ve Etkileşim Boyutu
Organizasyonel Davranış ve Yönetimi
"Çağdaş Organizasyon" Için Davranış Modelleri
Kabuk Değişiminin Sancısı: Organizasyonel Direnç
Çatışma Nedenleri, Türleri
Kişisel Tavır, Değer Yargıları ve Tutumların Analizi (Örnek Uygulamalar)
Uzlaşma Teknikleri (Örnek Uygulamalar)
Uzlaşmada Yönetimsel İlkeler
Çatışmaları Yöneten Bir Firma Kültürü
Programın Süresi 2 Gün
Katılımcı Sayısı 20
Katılımcı Profili Tüm çalışanlar