EĞİTİM

EĞİTİM

Çatışma Yönetimi

Online başvurmak için tıklayınız
Programın Amacı
 
Program, insan ilişkilerinde yaşanan çatışmanın hayatın her boyutuna yansıyan etkilerini irdelemek ve her düzeyde iletişim kurma becerisini geliştirmek, bireysel ve organizasyonel hedef ve değer anlayışındaki çatışmanın özünü anlamak ve yine aynı düzlemde bireysel ve kurumsal uzlaşma stratejileri geliştirmenin yöntemleri üzerinde durmaktadır.
 
Programın İçeriği
 
    Teknik Olarak Iletişim
    İletişim ve Etkileşim Boyutu
    Organizasyonel Davranış ve Yönetimi
    "Çağdaş Organizasyon" Için Davranış Modelleri
    Kabuk Değişiminin Sancısı: Organizasyonel Direnç
    Çatışma Nedenleri, Türleri
    Kişisel Tavır, Değer Yargıları ve Tutumların Analizi (Örnek Uygulamalar)
    Uzlaşma Teknikleri (Örnek Uygulamalar)
    Uzlaşmada Yönetimsel İlkeler
    Çatışmaları Yöneten Bir Firma Kültürü
 
Programın Süresi     2 Gün
Katılımcı Sayısı         20
Katılımcı Profili         Tüm çalışanlar