Stratejik Planlama
Online başvurmak için tıklayınız
Programın Amacı
Stratejik planlama, bir şirketin önümüzdeki yıllarda nereye, ne şekilde gitmek istediğini ve oraya ulaşıp ulaşmadığını nasıl denetleyeceğini belirlediği bir planlama faaliyetidir. Programda, her şirketin kendi kültürü ve öncelikleri doğrultusunda bu farklı yaklaşımlar irdelenecektir.
Programın İçeriği
Stratejik Planlamaya Geçiş Hazırlığı
Dışardan Danışmanlık Hizmeti Alarak veya İçeriden Oluşturulacak Ekip İle Yola Çıkmak
İlgili Birim ve Yönetim Kademeleri ile Planlama
Planın Uygulanabilirliğini Güvenceye Almak
Stratejik Analiz
Swot Analizleri
Organizasyonel Zayıf Nokta Analizleri (Arama)
Stratejik Yönlendirme
Stratejik Hedeflendirme ve Metot Tespiti
Stratejik Senkronizasyon (Vizyon-Misyon Bağlamında)
Aksiyonel Planlama
Şirket Stratejisinin Kaleme Alınması, Hedeflendirilmesi, Atanması
Şirket Stratejisi Uygulama Planının İzlenmesi ve Sapmaların Önlenerek Geliştirilmesi
Şirket Stratejisi Planlama Sürecinin Performans Yönetimi
Programın Süresi 2 Gün
Katılımcı Sayısı 20
Katılımcı Profili Şirket stratejisini oluşturan ve süreçlerini planlayan tüm yöneticiler