EĞİTİM

EĞİTİM

Müşteri Memnuniyeti Ölçme Teknikleri

Online başvurmak için tıklayınız
Programın Amacı
 
Çağdaş yönetim yaklaşımlarından “Müşteri Odaklılık” felsefesinde, müşterilerin tatmini ölçmek için planlama, analiz etme, uygulama ve raporlama konularında katılımcılara bilgi vermek ve bu konularda karar alma becerilerini geliştirmek.
 
Programın İçeriği
 
    Müşteri Hizmetleri Yönetimi ve Müşteri Tatmini Felsefesi
    Müşterilerinizin Beklentileri Nedir?
    Neyi Ölçmek İstiyorsunuz? – Temel Ölçüm Konularının Belirlenmesi
    Şirketiniz ve Müşterileriniz İçin En İyi Araştırma Tekniğinin Seçimi
    En Sık Başvurulan Araştırma Tekniği: Anket.
    Ölçüm Hazırlığı ve Verilerin Toplanması
    Müşteri Tatmini Ölçümü Analizi ve Sonuçlarının Değerlendirilmesi
    Analiz Sonuçlarını Raporlamak
    Analiz Sonuçlarının Şirket Yapısına ve Stratejilerine Etkisi
    Müşteri Beklentilerindeki Değişiklikleri İzlemek
    Geleceği Planlamak
 
Programın Süresi      2 Gün
Katılımcı Sayısı         20
Katılımcı Profili         Müşteri Hizmetleri, Satış, Pazarlama, Planlama, Üretim Yönetici ve çalışanları