Müşteri Memnuniyeti Ölçme Teknikleri
Online başvurmak için tıklayınız
Programın Amacı
Çağdaş yönetim yaklaşımlarından “Müşteri Odaklılık” felsefesinde, müşterilerin tatmini ölçmek için planlama, analiz etme, uygulama ve raporlama konularında katılımcılara bilgi vermek ve bu konularda karar alma becerilerini geliştirmek.
Programın İçeriği
Müşteri Hizmetleri Yönetimi ve Müşteri Tatmini Felsefesi
Müşterilerinizin Beklentileri Nedir?
Neyi Ölçmek İstiyorsunuz? – Temel Ölçüm Konularının Belirlenmesi
Şirketiniz ve Müşterileriniz İçin En İyi Araştırma Tekniğinin Seçimi
En Sık Başvurulan Araştırma Tekniği: Anket.
Ölçüm Hazırlığı ve Verilerin Toplanması
Müşteri Tatmini Ölçümü Analizi ve Sonuçlarının Değerlendirilmesi
Analiz Sonuçlarını Raporlamak
Analiz Sonuçlarının Şirket Yapısına ve Stratejilerine Etkisi
Müşteri Beklentilerindeki Değişiklikleri İzlemek
Geleceği Planlamak
Programın Süresi 2 Gün
Katılımcı Sayısı 20
Katılımcı Profili Müşteri Hizmetleri, Satış, Pazarlama, Planlama, Üretim Yönetici ve çalışanları